måndag 5 november 2012

Fitnessfighten Day 5

Skulle ha gått en morgonpromenad i morse.
Men eftersom min kära iphone inte ville starta så vart det att åka till Apple i Täby så dom kunde starta den =)

Sen så skulle det ta 2 timmar att återställa mobilen.
ÅÅÅÅ jag som så gärna vill ha musik när jag tar en PW..
Letade igenom hela min lägenhet efter min ipod, har ingen aning om vart jag kan ha lagt den...

Men eftersom jag så gärna ville gå så vart det iaf en PW på ca 3.5 km på typ 30 min...UTAN MUSIK =(

Under dagen idag har jag bara suttit i soffan under en filt och läst en bok...

Ikväll vart det så klart träning med OUTDOORFITNESSSWEDEN.SE

Man skulle kunna säga att jag var lite trött efter gårdagens träning med Dan i Vasaparken..

Men men jag tänker inte ge upp, jag ska vinna fitnessfighten...
Jag hoppas att alla mina vänner kommer att rösta på mig =)

Dagens inspirations bild

2 kommentarer:

  1. Tro mig, jag hade varit glad om jag hade kunnat äta "bara" 1500 kcal. :) Det är inte lätt att äta när man är mätt :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. det kan jag förstå att det inte är!! Tur att jag känner mig mätt hela dagen..

      Radera

Tack för att du kommenterade <3